Of je nu berichten wilt verzenden of ontvangen, onze API kan je helpen. We kunnen berichten afleveren op elke bestemming en berichten ontvangen in een steeds groter wordende lijst van landen.
Wil je gebruik maken van SMS, RCS, WhatsApp Business, Viber of Apple Business Chat? Wij kunnen je helpen met het aanvragen, controleren, activeren en optimaliseren van deze kanalen.
We leveren ieder bericht. Als je ontvanger niet het gewenste kanaal heeft, kunnen we je bericht automatisch laten terugvallen op een ander kanaal zoals SMS
Met de CM.com Business Messaging API kun je berichten versturen naar mobiele telefoons over de hele wereld.
Via deze REST API en het CM.com Platform communiceer je via kanalen als SMS, RCS, WhatsApp Business, Apple Business Chat en Viber for Business. Of je nu één bericht wilt versturen of miljoenen tegelijk.
Bereik je doelgroep in 10 seconden
Beheer maar één API, in plaats van een aparte per kanaal
Voeg rijke content toe voor een optimale dienstverlening
We hebben al onze messaging API's (SMS, WhatsApp Business, Apple Business Chat, RCS, Viber en Push) gecombineerd in één Business Messaging API. Om je op weg te helpen met je API-integratie hebben we verschillende SDK's beschikbaar:
Je .NET Framework applicatie kan mobiele berichten verzenden en ontvangen. Bespaar tijd met onze API-commands en tests.
Een van onze meest populaire API's is de HTTP to SMS API, een RESTful API die gebruik maakt van eenvoudige query parameters via URL's.
Java is vandaag de dag een van de meest populaire programmeertalen. Gebruik onze Java library voor het versturen van je mobiele berichten.
Gebruik onze voorbeeldprogrammeercode in de Node.js programmeertaal om tekstberichten te versturen via onze Messaging Gateway API.
Bekijk al je verbonden messaging kanalen en vraag extra kanalen aan
Realtime afleverratio, snelheid en conversieratio data van verzonden campagnes
Inzicht in de status en kosten van alle verzonden en ontvangen berichten
Sluit je PSP- en WebCheckout-accounts aan op je messaging kanalen
Ontdek hoe ons platform bedrijven de mogelijkheid geeft om klanten aan te trekken, te betrekken en te behouden met behulp van multi-channel messaging.
Hoe word je de beste in je vakgebied? We vroegen Takeaway.com welke hindernissen het bedrijf moest doorstaan vanaf het moment dat ze begonnen zijn tot waar ze nu zijn.
Een digitaal platform dat in drie jaar uitgroeit van een idee tot een succesvolle onderneming met 350 medewerkers. Bezorgdienst ‘Red je Pakketje’ laat zien dat het mogelijk is.
Cash Crusaders was op zoek naar de eenvoudigste vorm van communicatie met klanten wat ze via CM.com naar de WhatsApp Business oplossing leidde.
Onze Business Messaging API blijft uitbreiden met nieuwe kanalen, waardoor je communicatie direct future-proof is.
Verbind met ons schaalbaar platform om alles te ontdekken. Maak gebruik van de mogelijkheid om te verbinden met alle messaging kanalen, in één platform, en maak kennis met deze nieuwe wereld van communicatie.
Bereik je klanten via de meest populaire kanalen. Verhoog eenvoudig de betrokkenheid van je klanten en bied een betere klantenservice door verbinding te maken met meerdere kanalen via één Business Messaging API.
Activeer alle kanalen die je nodig hebt in de Channels app op het CM.com platform.
Ontdek ons platformSelect a region to show relevant information.
This may change the language.
Is this region a better fit for you?