Verbonden blijven is nog nooit zo belangrijk geweest. Zorg voor bedrijfscontinuïteit met één platform voor klantbetrokkenheid
Gebruik persoonlijke, eenvoudige en kosteneffectieve oplossingen om je boodschap over te brengen naar je klanten. Verstuur berichten via SMS, WhatsApp, Apple Business Chat, Viber of Voice en bereik je klanten op hun favoriete kanalen.
API integration | Software Solution | |
---|---|---|
SMS, RCS, Verified SMS |
✔ |
✔ |
WhatsApp Business Solution |
✔ |
✔ |
Apple Business Chat |
✔ |
✔ |
Viber |
✔ |
✔ |
✔ |
✔ |
|
Facebook Messenger, Telegram |
✔ |
We hebben al onze messaging API's (SMS, WhatsApp Business, Apple Business Chat, RCS, Viber en Push) gecombineerd in één Business Messaging API.
Bereik klanten via SMS, E-mail, Voice en verschillende mobiele kanalen, centraliseer je klantendata en optimaliseer en personaliseer de customer journey.
Ontvang inkomende supportvragen of start een gesprek met klanten en beheer al je messaging kanalen samen in één gebruiksvriendelijk dashboard.
Verminder de druk op je customer care team door repetitieve taken te automatiseren. Laat onze chatbots alle terugkerende taken afhandelen, zodat je medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken die meer aandacht nodig hebben. Geef het gesprek door aan een customer care agent als het gesprek te complex wordt.
Beschikbaar op elk kanaal en apparaat
Gemakkelijk op te bouwen en te beheren zonder programmeren
Gegarandeerde resultaten
Gebruik de Voice Management app om je SIP Trunks in te stellen, te configureren en te beheren. De app geeft volledige controle en gedetailleerd inzicht in het telefoniegebruik van je bedrijf.
Implementeer extra spraakfunctionaliteit bovenop, of in plaats van onze SIP Trunking service. Bouw spraaktoepassingen vanaf nul, of implementeer onze bouwstenen met onze API's.
Behandel eenvoudig alle inkomende en uitgaande klantvragen - 24 uur per dag, 7 dagen per week - en creëer gepersonaliseerde ervaringen op maat.
Houd klanten op de hoogte en informeer en betrek met gesprekken die direct, relevant en gepersonaliseerd zijn, op hun favoriete kanaal.
Informeer je klanten met relevante en gepersonaliseerde informatie op het moment dat het belangrijk is, tijdens elke stap in de customer journey.
Profiteer van alle mobiele communicatie-oplossingen die voor je bedrijf beschikbaar zijn, met alle tools en kanalen die je maar kunt voorstellen.
Maak je klanten tevreden, stuur afleveringsnotificaties, boekingsbevestigingen, afspraakherinneringen en nog veel meer. Ontdek alle mogelijkheden!
Select a region to show relevant information.
This may change the language.
Is this region a better fit for you?