Tevreden klanten & medewerkers door schaalbare & geautomatiseerde service. Enterprise ready, gebruiksvriendelijk & code-free.
Geef waardevolle antwoorden op elk moment en op elk kanaal. Je bent niet langer gebonden aan kantooruren om een uitstekende en consistente ervaring te leveren.
Geef snel en accuraat antwoord op vragen en verzoeken en tover een glimlach op het gezicht van je klanten.
Als je je klanten kent, weet je ook waar je kunt verbeteren. Met onze AI-driven chatbot word je gevoed met waardevolle inzichten om je service voortdurend te optimaliseren.
Automatiseer terugkerende vragen met onze gebruiksvriendelijke chatbots en bespaar uren werk per maand met een schaalbare serviceoplossing.
Rol de rode loper uit voor je klanten in een frictieloze customer journey, en win meer trouwe klanten om zo je omzet te verhogen.
Verbeter je klantenservice terwijl je je kosten verlaagt en een glimlach tovert op het gezicht van elke klant.
Bied support met een chatbot beschikbaar op hun favoriete communicatiekanalen, waaronder WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Telegram, SMS, Google RCS en Web Chat.
Ongeacht het kanaal dat je klanten kiezen, zul je in staat zijn om een snelle en accurate klantenservice te leveren.
Ongeacht je bedrijfsomvang, huidige service-afdeling of vraag, kunnen wij je de best passende chatbot aanbieden.
De Scripted Chatbot maakt deel uit van de Mobile Service Cloud en levert geautomatiseerde ondersteuning in een gesloten dialoog, waarbij vooraf gedefinieerde opties en antwoorden je klanten begeleiden in het servicetraject.
De Scripted Chatbot is geschikt voor het midden- en kleinbedrijf (mkb) om specifieke dienstverleningen te ondersteunen:
Het kopen van een ticket of het maken van een reservering
Het plannen van een meeting
Een contactaanvraag
Het opvragen van een bestelstatus
De DigitalCX Chatbot is AI-powered en maakt het mogelijk om volledige gesprekken te automatiseren en te functioneren als een extra helpende hand in je dienstverlening.
DigitalCX is geschikt voor middelgrote en grote ondernemingen en biedt volledige ondersteuning bij klantbetrokkenheid:
Begrijpt menselijke inbreng en handelt volledige gesprekken af
Vindt nauwkeurige antwoorden en lost problemen op
Voor gepersonaliseerde interactie en first-line support
Draagt gesprekken op het juiste moment over aan medewerkers
Onze chatbots hebben het gespreksvolume voor grote verzekerings-, telco- en energiebedrijven met 40-50% verminderd.
Bij bedrijven die onze chatbots gebruiken, is de NPS gemiddeld met 50%-87% toegenomen.
Onze chatbots verbeteren de conversiepercentages van online formulieren met 17 - 35% voor verzekerings- en telco-bedrijven. En als dat gesprek goed voelt, is de kans groot dat ze terugkomen.
Onze bot heeft de onoverzichtelijke kennisbank van een groot telco-bedrijf vervangen. Het CMS-platform van de chatbot verzamelt alle vragen die klanten hebben in hun eigen taal.
Ontdek zelf hoe onze Scripted Chatbot werkt en bestel je favoriete kopje koffie bij de CM.com koffiecorner.
Voeg +31 97008101016 toe aan je contactenlijst en stuur een bericht met de tekst ˝Hi˝ via WhatsApp of scan de QR-code.
Integreer de CM.com chatbot met bestaande data sources of verbind binnen het CM.com platform en ontdek al onze producten en oplossingen om een unieke omnichannel klantenservice te bieden.
De CM.com chatbots geven de mogelijkheid om de volledige Conversational Commerce experience te optimaliseren.
Select a region to show relevant information.
This may change the language.
Is this region a better fit for you?