Mobile Service Cloud voor gastvrije klantenservice.

Met onze klantenservice software bied je je klanten een unieke ervaring - om te genieten voor, tijdens en na hun vakantie.

Praat met een expertBekijk demo video
Mobile Service Cloud Travel & Hospitality

Optimale bereikbaarheid

Reizigers kunnen je makkelijk bereiken, altijd en overal. Via hun favoriete kanaal. Waar op de wereld ze ook zijn.

Snelle reactietijd

Een snelle reactie draagt bij aan een zorgeloze vakantie. Met Mobile Service Cloud reageer je snel en efficiënt.

Persoonlijke communicatie

Op reis wil je niet hoeven uitleggen wie je bent en waar je bent. Personaliseer communicatie op basis van klantprofielen.

Geen vraag onbeantwoord

Reizigers hebben veel vragen, zeker tijdens de COVID-19 pandemie. Met de juiste software beantwoord je ze allemaal.

Het vakantiegevoel - ook in service

Reizigers en gasten willen genieten. Van de voorpret bij het boeken, tot de reis en het verblijf op de bestemming. Zij moeten kunnen vertrouwen op de service die jij biedt, om hun vakantie onvergetelijk te maken. Met Mobile Service Cloud bied je persoonlijke, goede én snelle klantenservice.

Iedere klant snel geholpen

Help al je gasten gedurende hun reis met efficiënte klantenservice en productieve klantenservice medewerkers. In Mobile Service Cloud staat het gesprek met de klant centraal. In hetzelfde scherm werk je makkelijk samen met collega's en externe partners. Gebruik een chatbot voor veelgestelde vragen. Zo kun je je klanten nog sneller helpen. Jij wilt toch ook snel reactie?

Meer over Chatbots >

  1. Efficiënt samenwerken in één Omnichannel Inbox

  2. Routing naar de juiste persoon, voor het juiste antwoord

  3. Automatiseer herhalende of eenvoudige gesprekken met een chatbot

cm.com chatbot

Ben bereikbaar, de gehele reis

Een klant wil geen moeite hoeven doen om jou als reisorganisatie, luchtvaartmaatschappij of hotel te bereiken. Met Mobile Service Cloud maak je het zo makkelijk mogelijk. Ongeacht de vraag of het probleem, het antwoord is binnen handbereik via ieder kanaal.

  1. Alle kanalen: van telefoon en e-mail tot Live Chat en WhatsApp.

  2. In één overzichtelijke Omnichannel Inbox

  3. Laat geen vraag onbeantwoord

klantenservice reisbranche

First-class service

Als jouw klanten een reis boeken of onderweg zijn, willen ze snel geholpen worden. Zonder zich meerdere keren te hoeven voorstellen of te herhalen. Met Mobile Service Cloud en de juiste integraties transformeer je een service kanaal tot een persoonlijk kanaal. Zorg voor een first-class service.

  1. Creëer een 360° klantprofiel voor persoonlijke communicatie

  2. Integreer met jouw ERP of CRM

  3. Verbind al je databronnen voor up-to-date klant- & reisinformatie

klantprofielen

Een zorgeloze reis met Mobile Service Cloud

Voldoe aan klantverwachtingen

Wensen van klanten blijven stijgen, het wordt steeds lastiger om aan de verwachtingen te voldoen. Met de krachtige functionaliteiten van Mobile Service Cloud stel je je klant centraal. Zo kun je service bieden, waar de klant om vraagt.

Waarborg snelle en relevante service

De moderne klant verwacht snel een goed antwoord. Zorg dat je je klant kent en begrijpt. Met de juiste integraties kun je klant goed helpen, waar ze ook zijn.

Ben jij benieuwd hoe je met Mobile Service Cloud meer tevreden klanten realiseert? Bekijk dan de demo video.

Bekijk demo video

Je klantenservice verbeteren?

Wil je weten hoe jij je klantenservice nog gastvrijer maakt? Onze experts denken graag met je mee. Praat met een expert en ontdek wat Mobile Service Cloud voor jou kan betekenen. Of bekijk de software in de demo video.

Praat met een expertBekijk demo video

Laatste artikelen

Is this region a better fit for you?

Go