CM.com biedt verbinding via berichtenkanalen, een customer data platform, voice oplossingen en innovatieve betalingsmethoden.
CM.com is een beursgenoteerd bedrijf dat Conversational Commerce diensten aanbiedt vanuit haar privaat cloud platform met 100% in-house ontwikkelde software.
Wij geloven dat mobile communication zal resulteren in mobile commerce. Daarom ontwikkelen we voortdurend ons privé-cloudplatform en geven we zo vorm aan de toekomst van Conversational Commerce.
Het klantenbestand van CM.com is verspreid over 118 landen en genereert berichten naar meer dan 220 bestemmingen.
Onze klanten zijn Tier 1-ondernemingen, overheidsinstellingen en kleine en middelgrote ondernemingen en worden ondersteund door onze teams wereldwijd.
CM.com biedt messaging- en voice kanalen zoals SMS, OTT (Over The Top) apps, Voice API en SIP Trunking.
Deze kanalen kunnen worden gecombineerd met features van het cloudplatform zoals Ticketing, identity oplossingen en een Customer Data Platform.
CM.com is een gelicentieerde Payment Service Provider (PSP) die internationale en binnenlandse betaalmethoden en geïntegreerde betaalmethoden aanbiedt.
Door Gartner Market Guide erkent als representatief vertegenwoordiger
Voor de achtste maal is CM.com door Deloitte bekroond tot Best Managed Company
CM.com won de FD Gazellen 2017 voor snelst groeiende bedrijf in Nederland
CM.com is beoordeeld met 5 sterren in de Payment Service Provider categorie
#1 platform voor mobiele communicatie
CPaaS CM.com is een cloudgebaseerd distributieplatform voor alle communicatiekanalen, waaronder SMS, Voice, E-mail, OTT Messaging Channels en meer.
Lees verderCommuniceer met je klant op alle populaire berichtenkanalen en combineer deze met datatools en betaaloplossingen voor een optimale klantervaring.
Lees verderAls je wilt dat de customer journey naar jouw product of service leidt, moet de klant je tijdens elke stap tegenkomen. Mobiele bedrijven gaan voor de overwinning.
Lees verderTegenwoordig zijn mensen over de hele wereld met elkaar verbonden. Elke dag en de hele dag. Stel je voor dat jij als bedrijf hier deel van zou kunnen uitmaken? Onze missie is om het leven gemakkelijker, veiliger en mooier te maken. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om mensen met elkaar in contact te brengen.
"We willen niet alleen het beste bedrijf zijn in de binnenlandse markten waar we actief zijn, we willen gewoon de beste zijn in conversational commerce wereldwijd."
Jeroen van glabbeek CEO
"Elke dag vraag ik mij af: 'Wat beweegt mensen en hoe kunnen we de customer journey verbeteren?'. Dit is mijn manier om toekomstbestendig te blijven."
Gilbert Gooijers COO
Mijn conclusie is overduidelijk: "Als organisatie moet je op topniveau leveren om oplossingen te mogen ontwikkelen voor de BMW's van deze wereld."
Jan Saan CTO
Het verhaal van CM.com begon in 1999, met dit ene bericht: "Ga je mee naar Highstreet?". Dit was het SMS bericht dat Gilbert Gooijers stuurde naar Jeroen van Glabbeek.
De oprichters Jeroen en Gilbert, die het bedrijf begonnen onder de naam Club Message, introduceerden in 1999 het versturen van SMS berichten naar groepen. Dit werd gebruikt om bezoekers van discotheken in de Benelux te informeren over gast-DJ's, tijdsschema's, wedstrijden, prijsvragen, kortingen en weekendnieuws. Precies op dat moment dat het relevant was voor de bezoeker.
Lees het CM.com verhaal'Doe wat je leuk vindt, waar je goed in bent en draag bij aan de samenleving' is de essentie van CM.com.
Iets teruggeven aan de maatschappij is voor ons net zo belangrijk als financiële winst. We ondersteunen jongeren om hun dromen waar te maken. Ongeacht etniciteit, geslacht of sociale achtergrond
"Het heeft geen zin om een bedrijf te runnen, tenzij je jouw lessen deelt. Ik denk dat andere mensen helpen een van de doelen in het leven is." Gilbert Gooijers, medeoprichter CM.com.
Meer lezenAantal berichten: 2,5 miljard
Aantal voice minuten: 141,3 miljoen
Totaal verwerkte betalingen: € 625,4 miljoen
Aantal verkochte tickets: 1,9 miljoen
Nederland: Breda, Enschede, Utrecht, Amsterdam, Nijmegen
Europa: Brussel, Parijs, Londen, Neurenberg, Barcelona
Azië: Hongkong, Dubai, Singapore, Tokio, Shenzen
USA & Afrika: Los Angeles, Kaapstad, Kenia
CM.com is ISO 9001, ISO 14001, ISO 20000-1 and ISO 27001 gecertificeerd
CM.com is conform met de GDPR wetgeving
CM.com is door de Betaalvereniging goedgekeurd als PSP
CM.com heeft de status PCI-DSS level-1 Certified Service Provider behaald
Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij CM.com zijn we ambitieus en geven we iedereen de kans om te doen wat ze leuk vinden. We hebben geleerd dat je goed wordt in het doen van dingen die je graag doet! Werken bij CM.com betekent werken met hoogopgeleide en gepassioneerde collega's die de moeilijkste uitdagingen graag aangaan.
Hoewel we groeien op basis van technologie en data, geloven we dat het in het hart van het bedrijf om mensen draait. We verbinden, werken samen en creëren samen. Samen dragen we allemaal bij aan de missie van CM.com om miljarden mensen te bereiken.
Alle vacaturesOns platform biedt een slimme combinatie van communicatie, berichtenkanalen, betalingen en platform features. Start-ups en bedrijven vertrouwen op ons platform voor betere marketing, verkoop en service.
Ontdek onze producten of neem contact op om te zien wat we voor je bedrijf kunnen betekenen.
Select a region to show relevant information.
This may change the language.
Is this region a better fit for you?