Viber for Business

Voeg Viber for Business toe aan je marketingstrategie. Versterk je mobiele klantervaring en verbeter je bedrijfsresultaten.

Vraag Viber aan
Viber

Start je Viber conversaties vandaag

Wereldwijd gebruik

Viber heeft wereldwijd 1 miljard gebruikers in 193 landen. Het wereldwijde gebruik groeit elke dag en elke 60 seconden vinden er meer dan 7M interacties plaats.

Betrek je doelgroep

Met Viber kun je publiek te bereiken met gepersonaliseerde en relevante berichten. Bied een uitstekende klantenservice en converteer je doelgroep naar klanten.

Automatische channel fallback

Wij garanderen de levering van elk bericht. Als er geen internetverbinding beschikbaar is of als je ontvanger geen Viber heeft geïnstalleerd, sturen wij een SMS bericht als fallback.

Viber for Business Tarieven

One-time onboarding fee van toepassing

Viber for Business heeft een minimale uitgave van € 300 per maand. Viber berichten die buiten de bundel van € 300 worden verstuurd, worden gefactureerd op basis van de werkelijke uitgaven. De prijs per bericht verschilt per land, vanaf € 0,0007 per bericht.

Neem contact met ons op

Gebruik Viber om met klanten in contact te komen

Viber breidt zijn gebruikersgroep op wereldniveau snel uit door een robuust, boeiend en veilig platform te bouwen. Viber for Business biedt daarom vele mogelijkheden om waardevolle en rijke gesprekken met klanten te voeren.

Naarmate Viber aan populariteit wint, zullen meer klanten zich hier bevinden. Voeg Viber for Business toe als aanvullend berichtenkanaal en verbeter je klantervaring.

  1. Veilige communicatie via end-to-end encryptie

  2. Vertrouwd door je klanten, geverifieerd door Viber

  3. Eenvoudige integratie via bestaande API

  4. Combineer alle kanalen in één Customer Contact dashboard

Viber conversation

Waarom CM.com als Viber for Business provider?

Alle favoriete kanalen van je klanten

Van Telegram & WhatsApp tot Apple Business Chat, combineer ze allemaal op één platform of kies de kanalen die je klanten het meest gebruiken. Dit maakt support eenvoudig voor jou en je klant.

Alle Messaging kanalen

De alles-in-één Mobile Service Cloud

Door via één interface verbinding te maken met alle Messaging Channels kun je snel schakelen tussen kanalen en gesprekken met verschillende klanten voortzetten via verschillende kanalen.

De Mobile Service Cloud

Extra ingebouwde functies

Profiteer van ingebouwde functies zoals quick replies en chat bots. Gebruik rich media in het gesprek en verrijk je communicatie met foto's, video's, locaties, openingstijden en meer.

Eén dashboard voor omnichannel messaging

Met de Mobile Service Cloud heb je toegang tot alle kanalen, tools en functies om je klantenservice naar het hoogst mogelijke niveau te tillen. Ons uitgebreide dashboard minimaliseert de druk op klantenservices, terwijl onze in-channel gegevens en betalingstools de NPS en ROI maximaliseren.

Communiceer met je klanten via hun favoriete berichtenkanaal zoals WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger, Viber, Telegram, Twitter, SMS en beheer alle gesprekken in één eenvoudig te gebruiken dashboard.

De Mobile Service Cloud

Eén Business Messaging API voor alle kanalen

Met de CM.com Business Messaging API kun je berichten versturen naar mobiele telefoons over de hele wereld.

Via deze REST API en het CM.com Platform communiceer je via kanalen als SMS, RCS, WhatsApp Business, Apple Business Chat en Viber. Of je nu één bericht wilt versturen of miljoenen tegelijk.

Business Messaging API
multi channel messaging

Aan de slag met Viber for Business

Vraag toegang aan tot Viber for Business en verbeter je conversies en service.

Viber is slechts een onderdeel van onze Business Messaging solutions. Maak verbinding met ons platform en krijg volledige toegang tot alle messaging kanalen waar je klanten vandaag de dag te bereiken zijn.

Vraag Viber aan

Gerelateerde artikelen

Is this region a better fit for you?

Go