Conversational Commerce.

Cloud-software ontworpen om de klantervaring te verbeteren.

Bekijk ons platform Over Circuit Zandvoort

Van conversatie naar conversie

Versterk je Marketing, Sales en Customer Service met ons communicatie- en betaalplatform. Consumenten zitten op mobiel en verwachten van bedrijven real-time contact en persoonlijke interactie. Speel in op deze klantbehoefte en automatiseer en personaliseer je klantinteractie via mobiel in hun favoriete kanaal, zoals WhatsApp, Apple Business Chat, SMS en Voice.

In combinatie met onze betaalmogelijkheden boost je je sales en ben je in staat om je klanten een unieke ervaring te bieden en verwachtingen te overtreffen.

#1 cloud software voor Conversational Commerce

Conversational Commerce
Conversational Commerce

Onze klanten

toyota
accor hotels
hardwell
domino's
interpolis
radio 538
randstad
hema
postnl
ah
takeaway
bmw group
bmw
mini cooper

Klanten informeren over hun bestelling | Takeaway.com

Om miljoenen consumenten wereldwijd effectief te informeren, gebruikt Takeaway.com SMS: de meest betrouwbare manier om iedereen te bereiken op hun mobiele telefoon.

"SMS is een makkelijke keuze om consumenten proactief te informeren, en om te voorkomen dat ze contact moeten opnemen en zich zorgen moeten maken over hun bestelling. We kunnen de consument onmiddellijk via SMS bevestigen dat de bestelling is ontvangen."

  1. Frictie voorkomen en tijd besparen met een snel SMS bericht

  2. De consument proactief informeren om vragen te voorkomen

  3. Online bestellen makkelijker en betrouwbaarder gemaakt

Meer weten
Klanten informeren over hun bestelling | Takeaway.com

ConnectedDrive & SMS automation | BMW Group

Geautomatiseerde SMS berichten worden bijna overal ter wereld gebruikt in een breed scala van toepassingen rond de aangesloten auto. In samenwerking met BMW Group verzorgt CM.com de versturing van SMS berichten naar de partners van de ConnectedDrive diensten en bewaakt de functionaliteit van de datatransmissie 24 uur per dag.

Voor aanvang van de reis kan de klant makkelijk een route plannen via de smartphone, waarna het navigatiesysteem in het voertuig het overneemt. De ConnectedDrive-diensten bieden bestuurders maximale connectiviteit, maar ook alles wat het plannen van de reis gemakkelijker en comfortabeler maakt.

Meer weten
ConnectedDrive & SMS automation | BMW Group

De beste customer service en support | Red je Pakketje

Bezorgservice Red je Pakketje stelt de klant centraal door proactief te communiceren. Red je Pakketje ontvangt alle binnenkomende berichten van WhatsApp en Apple Business Chat in het CM.com Customer Contact dashboard, waar het klantenserviceteam alle vragen kan beantwoorden en de beste klantenservice kan bieden.

Dit vermindert niet alleen de druk op de klantenservice, maar voorkomt ook lange wachttijden voor de klant.

  1. Alle gesprekken met het grootste gemak afhandelen

  2. Quick replies en chatbots implementeren

  3. Customer service automatiseren

Meer weten
De beste customer service en support | Red je Pakketje

Nieuwe manier van betalen | The Tosti Club & Mobile Order

The Tosti Club biedt consumenten een nieuwe en gebruiksvriendelijke manier om een tosti te bestellen en betalen met hun eigen mobiele telefoon. Klanten sturen 'Bestel' naar het geverifieerde WhatsApp account van The Tosti Clubs, selecteren en bestellen hun tosti via het online menu en betalen. Zodra het bestel- en betalingsproces is afgerond, ontvangt de klant een bevestiging en afhaaltijd in het WhatsApp-gesprek.

Mobile Order vereenvoudigt het bestel- en betaalproces zonder contant geld, optioneel met behulp van WhatsApp, Apple Business Chat of andere (messaging) kanalen.

Meer weten
Nieuwe manier van bestellen en betalen | The Tosti Club & Mobile Order

Zet de volgende stap in Conversational Commerce

Klantervaring

Bouw een positieve klantervaring op wanneer een product of dienst wordt aangekocht en lever vervolgens een uitstekende klantenservice via het favoriete mobiele kanaal van de klant.

Lees verder

Communicatieplatform

Door 'het gesprek' aan te gaan via mobiele kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger en Apple Business Chat krijgen klanten bijbehorende profielen om deze optimaal van dienst te kunnen zijn.

Lees verder

Betaalplatform

De combinatie van cloud softwareoplossingen, directe toegang via API's en ons betaalplatform biedt bedrijven en merken de mogelijkheid om hun klanten een unieke klantervaring te bieden.

Lees verder

Wat anderen zeggen over onze producten

"We versturen via CM’s platform al jaren naar tevredenheid SMS-berichten naar klanten om te laten weten dat hun bestelling in behandeling is of hoe laat ze hun bestelling kunnen verwachten."

Sander Kole, Technology Director bij Thuisbezorgd.nl

"Om onze fans en zakelijke supporters beter van dienst te kunnen zijn en loyaliteit te belonen, moet je weten wie ze zijn, zodat je iedereen effectiever kunt benaderen."

NAC Breda gebruikt het platform CM.com om te communiceren met supporters en zakelijke relaties.

Eric Matijssen, Commercial manager bij NAC Breda

"Winkelen kan op elk moment en op elke plaats worden gedaan, en aankopen worden afgeleverd waar je maar wilt. Mobile only, daar geloof ik heilig in"

AH Tap to Go maakt gebruik van SMS Campagnes, landingspagina's, identificatie met SMS, betalingnotificaties en mobiele in-store betalingen.

Jan-Willem Dockheer, General Manager AH to go

Waarom CM.com?

#1 platform voor mobiele communicatie

Geo-redundant private cloudnetwerk

Wij zorgen dat alle klanten profiteren van redundantie en hoge beschikbaarheid. Ondersteund door ons in-house 24/7 Network Operations Center.

ISO gecertificeerd, GDPR compliant

Een online infrastructuur voor communicatie en betalingen brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Daarom is ISO-certificering en naleving van de GDPR onze hoogste prioriteit.

Gartner CPaaS geaccrediteerde provider

CM.com wordt door Gartner Market Guide erkent als vertegenwoordiger voor Communications Platform as a Service.

PCI-DSS gecertificeerd

Deze certificering garandeert dat CM.com de creditcardgegevens van jouw klanten veilig opslaat in de online betaalsystemen.

Werken bij CM.com

Voer je werk uit met je eigen inzichten, vaardigheden en kennis in een inspirerende werkomgeving. Flexibele werktijden, een verse lunch en veel mogelijkheden voor persoonlijke groei!

Bekijk alle vacatures

Account Manager Enterprise
Enterprise Sales Team - Breda

Om de snelle groei van ons bedrijf te ondersteunen zijn we op zoek naar een ambitieuze Account Manager, gericht op onze Software en CPaaS (Communication API's) propositie.

Naar de Vacature
Product Manager
Product Management Team - Breda

Om onze groei te versnellen, zijn we op zoek naar een Product Manager met ervaring in het verkopen/schalen van een SaaS-product binnen een snel groeiende en veranderende omgeving. 

Naar de Vacature

Om de snelle groei van ons bedrijf te ondersteunen zijn we op zoek naar een ambitieuze Account Manager, gericht op onze Software en CPaaS (Communication API's) propositie.

Naar de Vacature

Om onze groei te versnellen, zijn we op zoek naar een Product Manager met ervaring in het verkopen/schalen van een SaaS-product binnen een snel groeiende en veranderende omgeving. 

Naar de Vacature

Gerelateerde artikelen