Lever een uitzonderlijke klantervaring en selfservice met DigitalCX, de slimme chatbot-oplossing voor tevreden klanten.
Verbeter het reactievermogen, de personalisatie en de selfservice van je klantendienst. Maak gebruik van onze AI Chatbot om je conversiepercentage te verbeteren, de klanttevredenheid te verhogen en waardevolle inzichten te verkrijgen.
Probeer DigitalCX gratisDe All-in-One Chatbot
Het dagelijks beheer, de rapportage en het onderhoud worden verzorgd door je klantenteam. Er is geen programmeerkennis nodig.
Onze platforms zijn ontworpen voor een snelle implementatie, eenvoudige bediening en onderhoud. Dit bespaart je de lange en dure development-uren die doorgaans nodig zijn voor AI-platformen.
Wij garanderen een betrouwbaar en veilig gebruik. Ons platform voldoet aan de hoogste informatiebeveiligingsnormen, zoals ISO 27001 en NEN 7510.
Wij zorgen voor innovatieve, out-of-the-box learning tools die verbeterpunten aanwijzen om te optimaliseren.
Met out-of-the-box features zorg je voor een succesvolle chatbot operatie, zoals patronen, AI, dashboards, rapporten en state management: allemaal inbegrepen in het standaard aanbod.
Integreer met Messaging, CDP, Payments, Sign, One Time Passwords, IBAN Verification of Ticketing voor een volledig geautomatiseerde end-to-end customer journey.
Onze chatbots hebben het gespreksvolume voor grote verzekerings-, telco- en energiebedrijven met 40-50% verminderd.
Bij bedrijven die onze chatbots gebruiken, is de NPS gemiddeld met 50%-87% toegenomen.
DigitalCX Chatbot has improved conversion rates by 17 - 35% for insurance and telco companies.
Door alle kennis te centraliseren, verkrijg je waardevolle input om je DigitalCX Chatbot nog intelligenter te maken.
Ontdek hoe ons conversational AI chatbot platform bedrijven van alle maten en sectoren in staat stelt om een digitale, geautomatiseerde klantenservice op te bouwen en hun klantervaring te verbeteren.
Chatbot Iris is een integraal onderdeel van de Nederlandse reisvereniging. Bijstand, verzekeringen, dagtochten: Iris weet er alles van. In 2019 beantwoordde ze 3 miljoen vragen. Niet slecht!
Met 1,5 miljoen telefoontjes per jaar wilde het energiebedrijf Eneco het contactcenter minder belasten door alle klanten een geweldige digitale ervaring te bieden met 24/7 support.
Een chatbot op de help-pagina verminderde niet alleen het live-contact met 14%, maar gaf ook waardevol inzicht in de klantinteracties, waardoor het bedrijf nog betere beslissingen kon nemen.
Verzekeringsmaatschappij a.s.r. heeft een revolutie teweeggebracht in haar strategieën voor klantenbetrokkenheid door de verouderde website te vervangen door een conversational interface.
"Het gebruik van DigitalCX is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De drag & drop functies zijn zeer gebruiksvriendelijk en het dashboard heeft ons een goed inzicht gegeven in wat onze klanten zoeken op onze website".
Yasmin Inkeroe, Customer Experience Lead - Vivid Homes, UK
"Voor we DigitalCX ontdekten, hadden we verschillende platformen getest. We waren verbaasd over hoe eenvoudig het was om dialogen te creëren, inhoud te wijzigen en gegevens in het platform te analyseren".
Inge van Vuuren, Marketeer bij DELA
"DigitalCX heeft ons geholpen onze klantenservice te transformeren. We draaien nu een stressvrije operatie die de kosten laag houdt en onze klanten tevreden stelt".
Wouter de Vries, Customer Services Manager bij Ditzo
"Dankzij DigitalCX is onze Net Promotor Score verder verbeterd. Bovendien geeft de chatbot ons zeer waardevolle informatie over wat klanten belangrijk vinden en waar ze wel of niet tevreden over zijn.
Tessa Spruijt, Support and Readiness Manager bij Simpel
In de afgelopen jaren heeft de chatbot-industrie een exponentiële groei doorgemaakt. Terwijl er duizenden aanbieders zijn om uit te kiezen, blijven we de menigte voor. Onze chatbots bieden gebruikers een intuïtieve drag & drop interface, waardoor ze een chatbot kunnen maken zonder dat ze ook maar één stukje code hoeven te kennen.
We zitten al 15 jaar in de chatbot business en zijn een van 's werelds beste chatbot aanbieders volgens Gartner, Forrester en Tractica. Meer dan 70 toonaangevende bedrijven vertrouwen op ons platform.
Meer weten? Ontdek hoe DigitalCX jou helpt resultaten te boeken door de conversatie met je klanten te verbeteren.
We laten je graag zien hoe DigitalCX werkt en hoe onze klanten er echt resultaat uit halen!
Probeer DigitalCX gratisSelect a region to show relevant information.
This may change the language.