Elimineer datasilo's en breng al je klantdata uit online en offline bronnen samen in 360° klantprofielen.
Boek een demoBreng online en offline data samen in 360 ° uniforme klantprofielen
Bouw segmenten op basis van alle profieleigenschappen en gedrag
Bereik je klanten met superrelevante en gepersonaliseerde content
Maak geautomatiseerde customer journeys via alle kanalen
Veel van onze klanten hebben grote hoeveelheden data, maar hun core business is niet digitaal. Hun klantgegevens staan opgeslagen in meerdere systemen die geen marketing- en communicatiemogelijkheden hebben. Ons Customer Data Platform (CDP) lost dit probleem op door al deze systemen samen te brengen en hiervan uniforme klantprofielen te maken. Deze zijn klaar om te gebruiken door marketeers. Hierdoor kunnen ze rijkere klantervaringen bieden en de customer experience verbeteren.
Creëer geautomatiseerde aanmeld-journeys die je klanten een wow-gevoel geven vanaf het eerste contactmoment.
Weet wie je klanten zijn en wat ze willen door hun gegevens te verzamelen via winacties, QR-codes en registratieformulieren.
Weet waarom je klanten inactief zijn en reactiveer ze met gepersonaliseerde berichten via hun favoriete kanaal.
Stuur gepersonaliseerde aanbiedingen op speciale momenten zoals verjaardagen en jubilea, momenten die je klanten nooit zullen vergeten.
Klantendata is vaak verspreid opgeslagen in datasilo's en verschillende softwaresystemen. Als gevolg hiervan kan je deze gegevens vaak niet optimaal benutten. Ons CDP maakt je data toegankelijk en lost dit probleem op. We brengen al je klantendata samen in 360˚ klantprofielen, ongeacht hoe of waar je data is opgeslagen. Je data wordt in realtime geïntegreerd via webhooks, standaard API-integraties of CSV-import.
Onbeperkt aantal databronnen
Realtime API's
Upload handmatig je doelgroepen
Klanten verwachten een persoonlijk aanbod dat is afgestemd op hun voorkeuren. Dit kan je doen door alle data events van hun interacties te verzamelen en door je berichten te personaliseren op basis van hun gedrag. Deze processen kunnen worden geautomatiseerd en geschaald door realtime slimme segmenten te gebruiken.
Weet wat je klanten willen
Personaliseer de customer experience
Realtime slimme segmenten
Als je eenmaal weet wat je klant wil, wil je hem op het juiste moment en op de juiste plek bereiken. Met de Mobile Marketing Cloud creëer je gemakkelijk omnichannel customer journeys.
CM.com is een officiële zakelijke aanbieder van alle mobiele kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, RCS en meer. Op deze manier stellen we je in staat om je klanten te bereiken via hun favoriete kanaal.
Omnichannel: e-mail, sms, messaging kanalen, voice
Marketing automation: workflows, data events
Geavanceerde campagnemanamenttools
We begeleiden je bij elke stap. Onze custommer success- en professional service-teams staan voor je klaar om je te helpen het meeste uit de Mobile Marketing Cloud te halen. Of dat nu is door oplossingen te vinden voor je uitdagingen of om je te helpen door innovatieve campagne-ideeën werkelijkheid te laten worden. Ben je niet bekend met API's? Maak je geen zorgen, onze consultants helpen je bij de integratie met je bestaande systemen.
Boek een demo en leer meer over de Mobile Marketing Cloud op het moment dat jou dat het beste uitkomt!
Boek een demo Meer over onze channelsSelect a region to show relevant information.
This may change the language.