Mobile Service Cloud - Verbeter je klantenservice.

Verbeter de klanttevredenheid en verrijk ieder klantgesprek met onze full-service cloud voor customer service.

Plan kennismaking in Contact via WhatsApp

Overtref de verwachtingen van elke klant

Klanttevredenheid

Verhoog de klanttevredenheid door verwachtingen te overtreffen. Laat consumenten met je communiceren zoals ze dat met vrienden en familie doen.

Efficiente klantenservice

Ben altijd beschikbaar, ongeacht tijd en plaats en verlaag de druk op je klantenservice. Handel alle gesprekken af vanuit één dashboard en automatiseer terugkerende verzoeken.

Frictieloze gesprekken

Integreer met slimme data tooling en creëer een 360 graden klantprofiel zodat jij weet wat je klant wilt. Blijf op de hoogte van je klantbehoefte en blijf relevant.

De alles-in-één Mobile Service Cloud

Met Mobile Service Cloud heb je toegang tot alle kanalen en tools om je klantenservice naar het hoogst mogelijke niveau te tillen.

Ons uitgebreide dashboard minimaliseert de druk op klantenservices, terwijl onze je de NPS score en ROI kunt optimaliseren.

Communiceer met je klanten via hun favoriete berichtenkanaal zoals WhatsApp, Apple Business Chat, Facebook Messenger, Viber, Telegram, Twitter, SMS en beheer alle gesprekken in één eenvoudig te gebruiken dashboard.

Bekijk deep dive

Eén oplossing inclusief alle kanalen en tools

Mobile Service Cloud is een oplossing met alle communicatiekanalen, tools en functies die je nodig hebt voor de optimale klantervaring.

Verlaag de druk op de klantenservice en laat tegelijkertijd je omzet groeien.

Plan kennismaking in

Eén dashboard voor alle kanalen

Via allerlei kanalen stromen vragen binnen en klanten willen snel antwoord. Hoe makkelijk is het als alle gesprekken vanaf hetzelfde dashboard worden afgehandeld?

Onze Customer Contact tool biedt een intuïtief dashboard waar je meteen mee aan de slag kunt zonder dat je daar development skills voor nodig hebt. Customer Contact is speciaal ontworpen om de druk op de klantenservice te verlagen.

Creëer orde in de overvloed aan communicatiekanalen en bespaar kostbare tijd. Verkort de reactietijd, zet het gesprek via verschillende kanalen voort en draag chats vloeiend over aan andere teams.

Over Customer Contact

ALLE BESCHIKBARE KANALEN

sms
whatsapp
apple business chat
viber
rcs
facebook messenger
telegram
twitter

Gebruik een Chatbot om je gesprekken te automatiseren

Verminder de druk op je customer care team door repetitieve taken te automatiseren. Laat onze chatbots alle terugkerende taken afhandelen, zodat je medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken die er echt toe doen. Geef het gesprek door aan een customer care agent als het gesprek te complex wordt.

  1. Beschikbaar op elk kanaal en apparaat

  2. Gemakkelijk op te bouwen en te beheren zonder programmeren

  3. Gegarandeerde resultaten

Meer over Chatbots
chatbot conversational cloud

Bouw unieke klantprofielen

Elke interactie moet waarde hebben voor je klant, ongeacht de kanalen. Met het Customer Data Platform van CM.com kun je voor elke klant een uniek profiel opbouwen.

Op basis van deze klantprofielen kun je je gepersonaliseerde marketing naar een hoger niveau te tillen door op het juiste moment relevant te zijn voor je klanten.

Door je data te ordenen in rijke 360 graden klantprofielen, kun je anticiperen op de behoeften van klanten en ze de beste service bieden om gelukkige, terugkerende klanten van ze te maken.

Customer Data Platform
customer data platform profielen

Maak van elk gesprek een verkoopkans

Tevreden klanten en de juiste oplossing bieden voor een probleem zijn erg belangrijk. Maar dat geldt ook voor winst behalen. Dus wat als de gesprekken met je klanten een geheel nieuwe manier van verkopen mogelijk maken?

Vraagt een klant om een product te retourneren? Waarom niet een alternatief bieden waar hij voor kan betalen in de chat? Ditzelfde kan worden gedaan voor klanten die op zoek zijn naar productaanbevelingen.

Met onze betalingslinks en in-app betalingsoplossingen zoals Apple Pay, kan jouw klant een aankoop doen zonder het gesprek te verlaten.

In-app payments

Mobile Service Cloud - Prijzen

Basic

Vanaf €19 per maand

  • Omnichannel Dashboard

  • Snelle & geautomatiseerde antwoorden

  • Basis statistieken & rapporten

  • Support: E-mail ticket support - kantooruren 

  • Kanalen: Toegang tot alle kanalen

Advanced

Prijs op aanvraag

  • Alle basic features

  • + Op skills gebaseerde routing

  • + Geavanceerde statistieken & rapporten

  • + Software integraties

  • Support: E-mail / chat / telefoon - kantooruren 

  • Kanalen: Toegang tot alle kanalen

Pro

Prijs op aanvraag

  • Alle advanced features

  • + 360 klantprofielen

  • + Custom branding & stijl

  • + Meting van klanttevredenheid

  • + Scherm delen

  • Support: E-mail / chat / telefoon - 24/7 - 99.95% uptime garantie

  • Kanalen: Toegang tot alle kanalen

Gerelateerde artikelen