Bied de beste klantenservice, altijd en overal

Jouw full-service start naar een optimale klantenservice in de reissector

Meer informatie Naar Mobile Service Cloud

Gemakkelijk de reis van de klant verbeteren

Een reiziger is een consument die weinig tijd heeft. Reizen kan stressvol zijn, zeker wanneer er rekening moet worden gehouden met strakke tijdschema's

Daarom wil de reiziger onderweg graag snel en efficient geholpen worden, waar ook ter wereld. Jouw service team kan die helpende hand bieden.

Vooral in de reisbranche kunnen customer care agents veel inkomende vragen tegelijk krijgen, bijvoorbeeld wanneer een vlucht is geannuleerd of wanneer lokale situaties veranderen. Om nog maar te zwijgen over de ongekende onzekerheden onder reizigers tijdens de COVID-19-uitbraak.

  1. Aanwezig op alle kanalen

    WhatsApp Business, Apple Business Chat, Viber, SMS. Voeg elk kanaal toe dat je nodig hebt. Help je klant, waar ze ook zijn vanuit één overzichtelijk dashboard.

  2. Van conversatie naar conversie

    Bied meer dan een geweldige klantenservice. Verander een gesprek in een verkoopkans met in-channel betalingen.

  3. Chatbot voor efficiënte ondersteuning

    Neem alle hindernissen en repetitieve processen weg. Stel out-of-office berichten, quick replies en zelfs een chatbots in om kostbare tijd te besparen.

Neem contact met ons op Naar Mobile Service Cloud

Waarom is klantenservice in de travelsector een prioriteit?

Wat de situatie ook is, altijd en overal beschikbaar zijn levert tevreden klanten op. En wat is het enige dat consumenten altijd bij zich hebben? Inderdaad, hun mobiele telefoon. Zorg dat zij contact met je op kunnen nemen met hun mobiele telefoon via hun favoriete kanaal. Met onze Mobile Service Cloud kan het klantenserviceteam gemakkelijk de inkomende vragen managen via één dashboard. Klanten tevreden én medewerkers tevreden.

Customer Care Travel

Meer reizigers, meer toegang

Er worden steeds meer reisdiensten aangeboden waardoor reizen voor meer mensen over de hele wereld toegankelijker is geworden.

Naarmate meer spelers de reissector betreden, wordt het van cruciaal belang voor concurrerende bedrijven om uitstekende, on-demand klantondersteuning te bieden.

Instant messaging via mobiele telefoons biedt de unieke mogelijkheid om te voldoen aan de groeiende vraag naar meer persoonlijke interacties en een gestroomlijnde ervaring.

Customer Care

Klantsupport in 2020

Het versturen van berichten via mobiel is al lang de favoriete manier om te communiceren. En mobiel is tegenwoordig het kanaal waarmee reizen worden geboekt. Het creëert een unieke kans voor bedrijven in de reissector om het rendement te maximaliseren door mobiel goed in te zetten.

Consumenten verwachten zo gemakkelijk mogelijk met bedrijven te chatten, zo ook in de reisbranche. Ze willen communiceren op een manier die natuurlijk en persoonlijk aanvoelt om hun reizen te vergemakkelijken.

Travel

De Mobile Service Cloud in de praktijk

NS - Nederlandse Spoorwegen

NS zet mobiele communicatie in om de reisveiligheid te verbeteren. In het geval van een onveilige situatie kunnen reizigers via WhatsApp of SMS communiceren met de beveiligingsondersteuning.

Travelstart

Met WhatsApp kan Travelstart binnen enkele minuten vragen van klanten beantwoorden, waardoor de klantervaring verbetert.

De Mobile Service Cloud

Binnen de reisbranche heeft elk bedrijf zijn eigen uitdagingen. Daarom bieden we de Mobile Service Cloud aan. Stel je eigen Mobile Service Cloud samen met deze set aan tools om je merk te integreren in het dagelijkse leven van consumenten.

Customer Contact
Beheer alle gesprekken vanuit één overzichtelijk dashboard.

Eén oplossing voor jouw communicatiekanalen, met intuïtieve software voor klantenondersteuning, gecombineerd in één dashboard voor alle gesprekken.

Communicatiekanalen
Welke kanalen wil je aanbieden?

SMS, WhatsApp, RCS, Viber, Facebook Messenger, Twitter, Telegram, Apple Business Chat, welke kanalen selecteer je?

Een helpende hand van de CM Chatbot
Verrijk het contact met je klant met de CM Bot

Nieuw bij chatbots? We zijn er om je te helpen bij het bouwen, verbeteren en onderhouden van jouw bot.

Eén oplossing voor jouw communicatiekanalen, met intuïtieve software voor klantenondersteuning, gecombineerd in één dashboard voor alle gesprekken.

SMS, WhatsApp, RCS, Viber, Facebook Messenger, Twitter, Telegram, Apple Business Chat, welke kanalen selecteer je?

Nieuw bij chatbots? We zijn er om je te helpen bij het bouwen, verbeteren en onderhouden van jouw bot.

Stel je eigen Mobile Service Cloud samen

  1. Vergroot je bereik met chat apps

  2. Voeg features toe