Laat klanten jouw documenten snel en rechtsgeldig ondertekenen.
Maak een account aanSneller, veiliger, goedkoper
Het versturen en verwerken van contracten kost minder tijd en is volledig papierloos
2 dagen i.p.v. 2 weken - De gemiddelde tijd om een document te laten ondertekenen
Géén speciale software of hardware nodig. Ondertekenen kan op elk apparaat, ook mobiel
Sterke identificatie op afstand en feilloze bescherming tegen aanpassingen van documenten
De klassieke manier van ondertekenen is een tijdrovend en kostbaar proces. Digitaal ondertekenen lost dat op. Er komt geen pen, printer of scanner meer aan te pas!
Naast kostenbesparing is meer omzet ook een factor, omdat overeenkomsten sneller worden gesloten. Samen met een lager risico en hogere efficiëntie zorgt dit voor een grote impact. Maar liefst 91% van alle bedrijven geven aan dat dit type innovaties bepalend zijn voor hun succes.
Benieuwd naar hoeveel jouw organisatie kan winnen met digitaal ondertekenen? Doe dan de BespaarCheck .
Probeer Sign gratisDoe de BespaarCheckMet Sign verstuur je eenvoudig jouw PDF en Word documenten ter ondertekening. De ontvangers kunnen deze documenten vervolgens digitaal ondertekenen op hun mobiel, tablet, laptop of elk ander apparaat. Hier is geen speciale app of software voor nodig.
Eenmaal getekend worden de documenten beveiligd met een digitale handtekening in de vorm van een PDF met certificaat. Alle documenten ter ondertekening staan op servers die zich fysiek in Nederland bevinden. Om te voldoen aan de AVG bewaren we zo min mogelijk gegevens. Daarom bewaren we documenten standaard maar 30 dagen.
Digitaal ondertekenen is 100% rechtsgeldig. Dit is bepaald in de Europese eIDAS-verordening, welke op 1 juli 2016 van kracht ging. Dankzij eIDAS zijn elektronische handtekeningen in heel Europa gestandaardiseerd en rechtsgeldig. Sign zorgt ervoor dat jouw documenten met geavanceerde elektronische handtekeningen worden ondertekend.
De beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van ons platform is onze hoogste prioriteit. Meer informatie over onze processen en ISO-certificeringen is te vinden op onze Security & Compliance pagina.
Meer over eIDASWe werken samen met een aantal van onze succesvolle klanten om hun verhaal te delen en te laten zien hoe CM.com deel uitmaakt van hun dagelijkse routine.
Het proces van contracten ondertekenen was een doorn in het oog van Buddha to Buddha. Daarom zochten ze naar alternatieve methoden: digitaal ondertekenen.
Bij Payoffice worden er veel contracten ondertekend, dus dat moet snel en eenvoudig. Lees hier hoe ze met Sign overstapten naar digitaal ondertekenen.
We gebruiken Sign voor de snellere verwerking en ondertekening van contracten. We zijn bewust overgestapt van een andere dienst. De verwerking is nu sneller en de kosten zijn lager.
Sign wordt veel gebruikt binnen
Laat je huurovereenkomsten op afstand ondertekenen. Nieuwe huurders ervaren dit als prettig waardoor documenten sneller zijn ondertekend en je veel tijd en kosten kan besparen.
Met Sign kun je voldoen aan de regelgeving en verbetert de klantbeleving. Documenten kunnen sneller worden ondertekend om de organisatie sneller te laten groeien.
Veel bedrijven moeten voldoen aan wettelijke eisen voor documenten die moeten worden ondertekend door één of meer personen. Met Sign kunnen klanten transacties op elk moment voltooien.
Zorginstellingen verwerken veel papierwerk. Die informatie moet veilig en gemakkelijk toegankelijk zijn. Versnel documentatieprocessen nu met digitale ondertekening en verlaag de kosten.
Kies het plan dat het beste bij je past
Drag and drop document editor
Verstuur documenten via e-mail
Cloud opslag
Real-time status inzichten
Automatische herinneringen en notificaties
Stel je eigen gewenste ondertekenvolgorde in
Support: Support via tickets tijdens kantooruren
Basic features +
Eigen branding en huisstijl
Two factor authentication (2FA) (voor geavanceerd digitaal ondertekenen, AdEs)
Gekoppelde betaalopties
Support: E-mail / chat / telefoon tijdens kantooruren
Advanced features +
API
Integreer met je CRM
Gebruik je eigen mailserver en templates
Integreer met je (web) applicatie
99.9% uptime garantie
Support: E-mail / chat / telefoon - 24/7
Sign heeft een uniek prijsmodel!
Betaal alleen bij een volledig ondertekend document
Kies de bundel die het beste bij jou past
Geen maximum aan documenten en gebruikers
Sign ondersteunt ook betalingen bij het ondertekenen. Verzamel eenvoudig handtekeningen en betalingen bij het verzenden van een document of contract en maak je workflow efficiënter.
Dit is ideaal voor bijvoorbeeld het sluiten van huurovereenkomsten waarbij een borg gewenst is. De huurder ondertekent en betaalt op hetzelfde moment.
Daarnaast kan met een 1 cent betaling ook het IBAN-nummer van een ondertekenaar geverifieerd worden.
CM.com heeft de volledige controle over zijn gegevens, overdrachten, codering en toegankelijkheid. Er zijn geen openbare cloudservices betrokken bij het maken en leveren van onze diensten.
Meld je aan om direct aan de slag te gaan. De eerste 3 documenten zijn gratis om te testen.
Probeer Sign gratisSelect a region to show relevant information.
This may change the language.