Lage kosten, eenvoudige schaalbaarheid en uitgebreide functionaliteit.
Voer uitgaande gesprekken en ontvang inkomende gesprekken
Gebruik Voice als back-up kanaal voor One-time-passwords via SMS
Bouw IVR applicaties
Gebruik van Voice als kanaal in marketingcampagnes
Land | Vanaf |
---|---|
🇳🇱 Nederland |
€ 0,0075 |
🇧🇪 België |
€ 0,0165 |
🇩🇪 Duitsland |
€ 0,0164 |
🇫🇷 Frankrijk |
€ 0,0059 |
🇬🇧 Verenigd Koninkrijk |
€ 0,0040 |
Ontdek hoe ons Voice platform bedrijven de mogelijkheid geeft om klanten aan te trekken, te betrekken en te behouden met behulp van mobiele technologie.
Ongeveer 10.000 oproepen per dag van Takeaway.com gaan via CM.com's SIP Trunking, wat ook ongeveer 40% aan gesprekskosten per jaar bespaart.
PortingXS heeft een gebruiksvriendelijke Interactive Voice Response (IVR) applicatie gebouwd met de CM.com Voice API. Consumenten kunnen portering nu ook authoriseren via dit gesproken menu.
SIP Trunk van CM.com is ideaal voor het verwerken van hoge volumes telefoonverkeer, voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken.
Onze Voice oplossingen kunnen volledig op maat worden gemaakt op basis van de behoeften van prestatiegerichte Contact Centers.
Sluit je telefoonsysteem aan op de SIP Trunk van CM.com en bel tegen de laagste kosten. Onze verbinding is van topkwaliteit.
Verbind je telefoonsysteem met onze krachtige SIP Trunk en stuur al je inkomend en uitgaand verkeer via CM.com.
Wij geven je de volledige controle over je SIP trunks via een eenvoudig te gebruiken cloud-app. Gebruik de Voice Management app om je SIP trunks in te stellen, te configureren en te beheren.
De Voice Management app geeft je 100% controle over je trunks en geeft gedetailleerd inzicht in het telefoniegebruik van je bedrijf.
Maak en configureer meerdere SIP trunks
Krijg gedetailleerd inzicht in je statistieken
Eenvoudig nieuwe nummers aanvragen en configureren
Download prijzen per land en per operator
Wil je extra spraakfunctionaliteit bovenop of in plaats van onze SIP Trunking service implementeren?
We bieden je toegang tot onze uitgebreide set API's, zodat je je voice toepassingen vanaf nul kunt bouwen of eenvoudig onze bouwstenen kunt implementeren.
Inbound en outbound gesprekken
Text to speech en audioberichten
One Time Passwords (OTP)
Call Forwarding en DTMF input
Wil je op elk moment van de dag een overzicht in je telefoonverkeer? Met Voice Analytics krijg je real-time inzicht in al je voice data.
Zaken als het aantal telefoontjes, de totale duur en kosten van de gesprekken en de gemiddelde duur per telefoongesprek kunnen per aanpasbaar tijdsframe getoond worden.
Schaal eenvoudig je Concurrent Channels en Call Setups per seconde. CM.com kan zowel je inkomende als uitgaande capaciteit verwerken.
Krijg inzicht in gedetailleerde informatie over elke oproep voor fraudebestrijding, zoals de tijdsaanduiding, bestemming, verhogingen en meer.
Gedetailleerd inzicht is ook van belang voor de facturering en kostenbeheersing. Met behulp van onze cloud tooling, of handige API, krijg je direct toegang tot je Call Detail Records (CDR).
Krijg toegang tot een reeks geweldige VoIP-producten en -diensten om je bedrijfstelefonie te verbeteren. Directe operatorverbindingen wereldwijd betekent premium gesprekskwaliteit via ons wereldwijde geo-undante platform.
Select a region to show relevant information.
This may change the language.