WhatsApp Business Solution

Start het gesprek op WhatsApp en verbeter de klantervaring op dit populaire berichtenkanaal.

Ga van start in 3 stappen Contact via WhatsApp
WhatsApp Business Solution

Ontdek de kracht van WhatsApp

Voor het MKB en grootbedrijf

Efficiënte communicatie

De WhatsApp Business Solution is een waardevolle en doeltreffende tool voor kwalitatieve gesprekken om je klantenservice te versterken en bedrijfsresultaten te verbeteren.

Rijke conversaties

WhatsApp is een van de populairste berichtenkanalen ter wereld. Kom direct in contact met je klanten en voer relevante en hele gesprekken met je doelgroep.

Beveiligd berichtenkanaal

Als erkende provider bieden wij een cloud-gebaseerde oplossing voor het hosten van data. Onze officieel ondersteunde API is GDPR-compliant en beveiligd met WhatsApp's end-to-end encryptie.

Bereik 2 miljard mensen wereldwijd

WhatsApp opent een wereld aan mogelijkheden om omzet te verhogen, de druk op klantenservice te verminderen en frictie te minimaliseren in het pad naar de aankoop.

Met de WhatsApp Business Solution kun je wereldwijd verbinding maken met je klanten op hun favoriete berichtenkanaal. Zorg voor een uitstekende klantervaring met rijke inhoud en de verscheidenheid aan functies die WhatsApp for Business te bieden heeft.

  1. 1 miljard mensen gebruiken WhatsApp elke dag

  2. 65 miljard WhatsApp-berichten worden per dag verstuurd

  3. 195 minuten per week wordt er gemiddeld op WhatsApp besteed

Registreer nu Contact CM.com
WhatsApp Business Voorbeeld

Hoe onze klanten WhatsApp Business gebruiken

Met de WhatsApp Business Solution kun je je communicatie versterken.  Als je klanten nog niet klaar zijn om een aankoop te doen kunnen ze contact met je opnemen voor extra informatie en ondersteuning om de aankoopbeslissing te nemen.

Lees hoe onze klanten in verschillende sectoren de WhatsApp Business Solution succesvol gebruiken.

Voor real-time notificaties en on-the-go support

Contacten

Gebruik je contactenlijst om contactgegevens naar gebruikers te sturen

Media

Stuur afbeeldingen, video, audio en documenten om processen sneller af te ronden

Locatie

Deel real-time locatie-informatie om de leveringservaring te verbeteren

Verificatie

Beveilig je klantenaccounts met twee-factor-authenticatie

Verbeter je klantenservice en support

Met WhatsApp kan je je communicatie versterken met rijke content zoals foto's, video's, locaties en meer.

Met je business account kan je quick replies instellen, openingstijden aangeven, je adres tonen en een link naar je website plaatsen. Als je klanten niet klaar zijn om een aankoop te doen, kunnen ze contact met je opnemen om net dat extra beetje informatie te vinden dat ze nodig hebben. Gebruik WhatsApp voor:

  1. Alerts: Stuur snel updates, aanpassingen of herinneringen

  2. Notificaties: Stuur reminders over leveringen, orders & afspraken

  3. Klantenservice: Praat met je klanten en lever support

whatsapp klantenservice boarding pass notificatie

WhatsApp for Business - Conversational Bundle Tarieven *

Kies het plan dat het beste bij je past

Monthly Active Users (unieke klanten) Prijs **

Tot 500

€ 99 / maand

Tot 1000

€ 149 / maand

Tot 2500

€ 249 / maand

Tot 5000

€ 349 / maand

Tot 10000

€ 499 / maand

> 10000

Neem contact op voor een plan op maat

* One-time onboarding fee van €499 van toepassing

** Exclusief Prijs per Templated Message

Aan de slag in 3 eenvoudige stappen

Maak een account aan op CM.com

Registreer gratis op ons platform om aan de slag te gaan met de WhatsApp Business Solution. Bestaande klanten kunnen gewoon inloggen om het proces te starten.

Vraag toegang aan

Eenmaal ingelogd, vind je "Channels" op je dashboard - vraag toegang aan via het WhatsApp-pictogram. We houden je op de hoogte gedurende het hele onboarding proces.

Zet WhatsApp in voor klantenservice

Als je aanvraag is goedgekeurd kun je beginnen met het versturen van berichten via WhatsApp. Gebruik onze Mobile Service Cloud of de WhatsApp API om klantensupport te bieden via WhatsApp.

Verbind met WhatsApp via API of WebApp

✔️ Een Contact Center tool voor alle conversaties: Ontvang inkomende supportvragen of start een gesprek met klanten op WhatsApp vanaf één platform en beheer al je messaging channels samen in één eenvoudig te beheren dashboard.

Naar de Mobile Service Cloud > 


✔️ Eenvoudige integratie via API: Onze Business Messaging API combineert alle communicatiekanalen in één platform. De high-volume en two-way oplossing voor hogere klantbetrokkenheid.

Naar de API docs > 

whatsapp business solution api webapp

Gebruik een Chatbot om je gesprekken te automatiseren

Verminder de druk op je customer care team door repetitieve taken te automatiseren. Laat onze chatbots alle terugkerende taken afhandelen, zodat je medewerkers zich kunnen concentreren op de gesprekken die er echt toe doen. Geef het gesprek door aan een customer care agent als het gesprek te complex wordt.  

  1. Beschikbaar op WhatsApp en elk ander kanaal en apparaat

  2. Gemakkelijk op te bouwen en te beheren zonder programmeren

  3. Gegarandeerde resultaten

Meer over Chatbots
chatbots whatsapp business

Start vandaag met de WhatsApp Business Oplossing

Met een WhatsApp Business account kunnen merken wereldwijd verbinden én persoonlijke connecties opbouwen met hun klanten. Door CM.com te kiezen als je officiële WhatsApp Business Solution Provider, kun je verbinding maken met WhatsApp Business en alle andere populaire berichtenkanalen.

Maak nu een account aan Contact via WhatsApp

Gerelateerde artikelen